PENAWAR RESDUNG MUJARAB

UBAT BUASIR

Sunday 30 December 2012

PENAWAR BUASIR PALING MUJARAB


banyak info yang boleh dikongsi bersama...


Alhamdulillah..syukur ke hadrat Allah SWT dengan izinNya saya dapat berkongsi Ubat buasir paling mujarab ini yang sudah lama menjadi amalan masyarakat setempat di sini.  Ubat buasir ini ternyata berkesan hingga mampu menyembuhkan penyakit buasir yang kronik(berdarah), buasir luar dan buasir dalam. Kandungan Ubat buasir ini 100% daripada akar-akar kayu terpilih dan dijamin halal serta diperbuat dengan teliti.

Sebelum ini Ubat buasir ini hanya dijual di rumah tetapi memandangkan permintaan yang semakin hari semakin meningkat ianya dijual di kedai - kedai jamu.  Namun seiring dengan teknologi terkini dan zaman yang makin canggih dengan dunia IT saya ingin membawa anda atau saudara mara anda atau sesapa sahaja yang mengalami masalah buasir untuk mencuba Ubat buasir ini. Insyaallah dengan izinNya penyakit buasir  yang dialami walaupun 20 tahun mampu diubati.  Ini terbukti dengan ada di kalangan ahli keluarga saya sendiri yang mencuba Ubat buasir ini dan dalam masa hanya 3 hari sahaja ianya mengecut. Alhamdulillah..



Sebelum ini saya menjual Ubat buasir ini hanya dengan mengedar flyers dari rumah ke rumah tetapi memandangkan kekangan masa dan tenaga saya ingin membantu orang ramai di luar sana jadi saya membuat blog ini sekadar ingin berkongsi dengan anda semua.  Jom cuba Ubat buasir atau pun anda boleh bagi kepada sesiapa sahaja untuk mencuba Ubat buasir ini.  Insyaallah perkara yang baik elok kita kongsi bersama dengan orang lain.. Alhamdulillah tiada seorang pun pengguna yang melemparkan kritikan yang negatif. Malah hingga saat ini masih ramai yang membelinya.. 

Lihat Simptom-simptom penyakit buasir ;
  1. Rasa sakit yang berdenyut-denyut , rasa gatal pada lubang dubur.
  2. Pendarahan berlaku selepas dan sebelum membuang air besar dan rasa kepanasan di situ.
  3. Sukar untuk membuang air besar dan rasa tidak selesa pada bahagian dubur apabila berdiri lama atau bertinggung.
  4. Kesakitan pada bahagian dubur menyebabkan pesakit akan mengalami perubahan di dalam corak membuang air besar.
  5. Darah menitis dan tersembur keluar dari saluran dubur.
  6. Dalam tempoh pendarahan ini, pesakit itu boleh mengalami kekurangan darah.
  7. Ada yang tidak mengalami pendarahan, tetapi dikenali sebagai pembengkakan dubur

Penyakit buasir ni atau Hemmoroid iaitu penyakit yang boleh terjadi di bahagian dubur. Ia terjadi bila saluran darah venus (veins) yang mengembang dan bengkak di sekitar dubur (rektum dan anus).

Ada dua jenis buasir yang utama iaitu :

Buasir dalam.

Ia berlaku di bawah kulit, betul-betul di luar pembukaan dubur. Ia mungkin akan menyebabkan sakit dan rasa gatal, terutamanya semasa pembuangan air besar. Buasir jenis ini agak lembut (jika dipegang dengan tangan). Ia selalunya berbentuk bulat, berwarna purple. 

Buasir luar.
Buasir jenis ini berlaku di bahagian dalam rektum. Selalunya buasir jenis ini tidak sakit. Penderita buasir jenis ini hanya akan menyedari masalah yang menimpanya bila terdapat darah yang keluar dari duburnya.

UBAT BUASIR  INI SANGAT TERHAD!!! SILA DAPATKAN SEGERA Ubat buasir ini dengan harga yang sangat berpatutan. Hubungi Encik Suffian di Talian 013-3806062 atau boleh datang ke rumah di alamat No. 49, Taman Mahsuri Fasa 2D, Jitra, Kedah.

Jangan biarkan buasir anda menjadi semakin parah sehingga anda terpaksa membuat pembedahan di hospital. 


JOM PAKAT RAMAI - RAMAI LIKE FACEBOOK/PENAWAR BUASIR PALING MUJARAB


 
sila klik!!




5 comments:

  1. Salam. Nak tanya, ubat buasir yang puan jual nie ada pantang larang atau side effect tak? Minat nak tahu nie.

    ReplyDelete
  2. berapa harga ubat ni...? mohon penjelasan

    ReplyDelete
  3. Lawati Fb tumbuhan herba mujarab penawar buasir.

    ReplyDelete
  4. Rawatan asli. Klik Fb tumbuhan herba mujarab penawar buasir.

    ReplyDelete