PENAWAR RESDUNG MUJARAB

UBAT BUASIR

Friday 15 February 2013

RP - PENAWAR SAKIT URAT, PINGGANG, LUTUT & SENDI



Bismilahirahmanirahim..Alhamdulillah saya dengan izinNya ingin berkongsi dengan anda penawar mujarab yang terbaru. Kebiasaanya ubat ini hanya dijual offline iaitu dijual dari rumah nenek saya.Ubat ini merupakan warisan keluarga...Saya sangat ingin berkongsi dengan anda semua mengenai penawar sakit urat, sakit pinggang, lutut dan sendi. Ubat ini sangat laris dan mujarab bagi pesakit sekitar daerah ini..Nenek saya merupakan bidan, oleh itu saya ingin berkongsi dengan anda semua mengenai ubat ini yang amat mujarab dan paling laris!

Ubat ini adalah persediaan tradisional yang terdiri daripada Rempah ratus, Ginseng dan Tongkat Ali. Ianya diproses dengan sempurna dan berhati - hati serta tidak menggunakan sebarang bahan kimia atau bahan pengawet.  Kebiasaanya ubat ini dapat melegakan sakit urat, sakit pinggang, lutut atau sendi anda hanya dengan mengamalkan beberapa hari sahaja.

Ubat ini mengandungi bahan - bahan yang dapat mencegah kerosakan tulang rawan dan sendi, mengurangkan keradangan pada bahagian pinggang, lutut dan sendi. Ianya juga dapat menenangkan sendi dengan menghasilkan cecair kepada bahagian lutut serta meningkatkan bekalan darah ke sendi. Jikalau anda lenguh - lenguh badan, kaki, paha, anda seharusnya dapatkan ubat ini segera. Ubat urat RP ini merupakan ramuan hebat yang membantu anda dengan serta - merta.

TANDA - TANDA SAKIT PINGGANG, SAKIT URAT, LUTUT
Sakit belakang boleh mengakibatkan lemah pada kaki untuk bergerak. Ianya akan mengakibatkan anda :-
- Tidak boleh berdiri terlalu lama
- Kebas kaki
- Rasa bisa dan sengal
- Tidak dapat berjalan jauh




UBAT RP SANGAT MUJARAB MENYEMBUHKAN SAKIT URAT, PINGGANG, LENGUH-LENGUH KAKI & LUTUT. 
* Terbukti mujarab!!! Apa tunggu lagi tempah sekarang dengan harga berpatutan termasuk poslaju.
0133806062


KEPADA SESIAPA YANG BERMINAT HENDAK BELI SECARA BORONG ANDA BOLEH MSG SAYA DI 0133806062 DENGAN HARGA YANG BERBALOI-BALOI!!



9 comments:

  1. salam sye nak bertanye ade gambar ubat itu tak? klau ade sila send kat email saye amirula051@gmail.com tq ya>...

    ReplyDelete
  2. Mhn emailkan pd sy juga. Email gambq produk dan hrg, serta mklumat utk jual beli. Tq. Khairulamiruddinahmad@gmail.com

    ReplyDelete
  3. saya juga berminat dgn ingin mengetahui lebih lanjut tentang ubat ini..tolong email kepada saya di yurashida@yahoo.com

    ReplyDelete
  4. Sy jge nk tau mngenai ubt ini dgn lbh lnjut yatt_violet89@yahoo

    ReplyDelete
  5. maaf ye semua saya x berbalas comment di sini..utk lebih mudah boleh like & pm di facebook ubatpenawar2u..lebih mudah & senang utk dpt feedback!!
    TQVM

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  7. TOLONG JANGAN AMBIL KESEMPATAN YER....
    REZEKI KAN MASING MASING ... NAK MINTA IZIN DULU
    013-380-6062

    ReplyDelete